Thursday, August 21, 2008

Happy news

1st, abe dah mai kije KL semula..he..he..percubaan 2 bln PJJ tak dpt diteruskan ats faktor kewangan, kesihatan, kerja.

Gj utk abe mmg ok kat sana sbb belanja mkn 1.50 je sari. Minyak pun tak byk sbb dkt dgn umah je. Tp jd byk duit habih gak sbb tiap2 minggu berulang ke KL. Tolak2 kena cut saving la pulak.

Hampir tiap2 minggu aku & adk gilir2 dmm. Bab emosi dah stabil, kesihatan fizikal lak jd ujian. For sure membimbangkan aku & abg. Takde sape nak ngadu=means:sanak saudara terdkt. Warih warah ramai jg kat KL tp aku jenih tak rapat & segan la nak nyusah dorang.

Company abe kat kelate tu br lg jd tak secure jgklah for long term. Aku lak bunga2 hrpn nak dpt kije kelate dlm ms terdekat mmg samar2…so end up with abe mai KL semula. Mmg dulu dia bg masa sampai bulan puasa je @ aku berenti kije. Kalau tak dia mai KL semula.

Betullah kata dia SUSAH SENANG BIARLAH BERSAMA

Mungkin we all tak setabah couple lain dlm mengharungi PJJ? Cepat mengalah??? Apapun segala keputusan yg dibuat adlh ats dsr kebaikan kami sekeluarga. Pengalaman 2bln PJJ tu amat bermakna. Dptlah memahami keadaannya…

Skrg kije kat USJ. Kul 7pg dah kena kua umah. Kos utk minyak for sure meningkat. Jd walaupun gj up sket habih ke minyak pulak. Hmm..segala yg diatur Allah tu elok dah belaka :) Kita cuba hadapi sebaik mungkin. So rutin dia skrg bgn pg2 msk nasik, breakfast siap2.

2nd, bbrp org dah tau. Utk umum hold dulu (mcmla ramai yg bc blog ni..heh…heh..) tunggulah September nanti kot. Doa2 Allah kekalkan rezeki ni & permudah perjalanannya…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...