Saturday, May 2, 2009

Nak blk dah

Pejam celik 4hb. dah nak blk Bangi.Happy sbb nak blk umah sendiri (walaupun umah sewa je).Dah rindu dgn rutin harian kat sana,kat opis.Dpt tgk dunia lua,tp bila dah keje meroyan nak ct rindu kat kg lak..huhu.Abe dah cat pgr & beli rak br kat dpr.
Hampir 2bln rehat ni hrp dpt catchup bila keje nanti.Yg pasti kalau ingat bab nak tinggal Adnin kat nursery,nak nangis pun ada dibuatnya.Tambah2 dia stail cr susu bdn lg walau dah mnm susu perahan dgn botol.nak nyonyot manja la tu.lately che bz dgn urusan kenduri,mlm2 dah letih,so Adnin tdo dgn aku.biasa tdo dgn che,time nyusu che bwk msk blk @ aku kua.Bahagia amat bila diapit,blh knn putera ksygn,kiri lak puteri ksygn.Alhamdulillah,Allah kurniakan spsg cahayamata yg diimpikan.Tp fenin bila ms yg sama tgh2 mlm tu abg duk hok hek nak susula,gatalla,pnsla,adk pun hok hek nak susu,nak tdo ats riba. Hakimi mcm biasa masih manja skn.Mandi,tdo nak dgn ummi je.Mkn je sesekali bolehla tokku suap.Suka sgt cium adk sampai nak lms adk dia.Kdg2 gurau ksr sket.
Ajk mek tmn kami blk Bangi.Doa2 slmt & mudah urusan spjg perjlnn
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...