Monday, November 9, 2009

Adnin

I'm an explorer now. Dah pandai mengengsot. Fav. place tepi2 dinding tu. Bz la mengorek bwh tika getah tu.
Tarik2 bakul, tgk apa yg jadi. dah pandai marah kalau org alihkan ke tpt lain. kalau yg dia minat tu nampak bersungguh2 expression muka, laju je mengengsot..he..he.. Suka sgt 'kemas' CD bwh tv, hisap telefon, remote, kaki buai, main kaki iron board. Asyik berhingus je. Dgn cuaca hjn pns ni + asyik duk belek & hisap mcm2, mudahla selsema..Rumah mmg berhabuk..eei..bila la nak kemas btl2 nih. mmg kena wat operasi mati2an..
Ni gamba sblm pandai mengengsot. Ingat nak merangkak terus, rupanya gaya cegitu utk ringan2kan kakitangan kot..he..he..suka goyang2 cegitu, jd bhn gelak abangnya :) (abaikan persekitaran yg bersepah tu ya. Baru anak 2 umah dah mcm tongkang pecah...huhuhu)
Ni gamba baru pandai angkat dada. Mata tu ala2 spot light u...he..he..Sblh tu gamba abg mithali. Sukarela nak buai adik. Ms ni adik meragam nak tdo, abah outstesen. Abg la buai sampai adk lena. Aku tgh solat maghrib. Sejuk hati tgk. Tp bila adk tdo lama sket, mula nak kacau suh adik bgn..hei! br puji abg mithali dah nakal nak menyakat adik.
Ni lak gamba2 kat tpt2 pilihan time meragam nak tdo. Ats bouncer & dlm buai. Tak elok kan postur bdn dlm buai tu. Skrg jrg2 sgt guna buai. Spare time meragam je. best lg tdo sambil mengempeng ummi kan..he..he..








Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...