Monday, January 25, 2016

Program Semai Kasih & Pendaftaran Tahun 1

Teks : Zaleha Mustapha
Gambar : Koleksi Peribadi

Assalamu'alaikum & Salam kebahagiaan,
Allahumma salli 'ala sayyidina Muhammad.



Alhamdulillah, Adnin akhirnya bersekolah di sekolah yang sama dengan abangnya. Hasrat nak hantar ke sekolah swasta ditangguhkan dulu atas faktor tertentu. Perancangan Allah lebih baik. Seronoklah abangnya, adik sama sekolah. Banyak yang boleh dikongsikan :)

Risau juga penerimaan Adnin dengan uniform baru ni. Maklumlah dia lebih suka pakai tshirt labuh dan seluar. Tadika pun free hair je walaupun Islamic :D Pakai masa solat je katanya. Hari pertama lagi siap pakaikan dia seluar panjang. Senang sikit nak lari-lari atau panjat tangga/naik van. Selalu juga tengok budak-budak darjah satu terangkat kain sampai paha. Walaupun masih kecil, tak seronok pula tengok terdedah macam tu.

31 Disember yang lalu, hari taklimat dan pendaftaran darjah 1. Ada ujian saringan untuk kelas dan program DLP (pembelajaran dalam Bahasa Inggeris). Ada 2 kelas yang menjadi projek rintis.

Bergerak ke Ujian Saringan

Adnin kelas biasa sahaja. Oklah tu sebab tak pastilah masa depan projek ni. Yang penting dia rasa gembira untuk belajar.


Sharing with ♥

Zaleha Mustapha
Kaunselor Laktasi
 ------------------------------------
Inginkan konsultasi penyusuan susu ibu PERCUMA? 
email zalehamustapha.lc@gmail.com 
Telegram 011-2300 8261 

Mahukah ibu-ibu memiliki baju menyusu Muslimah yang membantu ibu-ibu menyusu dengan mudah, anggun bergaya? 
Klik di sini >>> http://clothdnz.blogspot.my
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...