Monday, January 12, 2009

Really2 need to cool down


Pg ni sungguh hot!!! Melayan pe'el come ank jate tu. Awl bgn dah menunjukkan tanda2 angin lintang akn betiup. Nak bantal peluk dia je sbb nya. Aku basuh sbb dah kena air kencing. Lencun sakan. Maybe sbb minum susu berbotol2 or abah tak pakaikan ketat2 pampers tu.

Tp aku leh ctrl lg, siap pujuk dia mandi, umpan dgn menan free hadiah beli nutrigen. Nak la mandi. Tp yg hangin tu bila tehegeh2 nak masuk kete pastu meraung sbb aku tak bwk beg dia. Siap nak masuk umah blk merajuk. Eeei! aku tak larat nak kua masuk kete. Pintu kete la jd mangsa aku. Rasa nak tinggal je bia abah dia htr. Grrrr! Sungguh aku hangin.

Masuk kete berhenti nangis, nak beli nsk lmk pulak. Lyn je lah. Takut tanak masuk tadika lak. Kat umah tu dia dah ckp tanak g sekolah, nak duk umah dgn mak. Aku sampai ke ofis lah hot nyer. Lps dah marah sakan br ingat nak selawat ke hape..huhuhu..terrible monday morning sungguh rasanya. Campur dgn aku tak mkn apa pun pg ni lg la cpt hot. Agk2 bb nanti baran cam aku jgk ke..huhuhuhu..

Nak lps tension, masuk blog sambil habihkan kuih dgn seriusnyer!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...