Friday, March 6, 2009

Last n3

Eee..ngeri jgk tgk tajuk kat ats tu kan. Waktu2 begini selalu je telintas dlm kepala ni, takut apa2 yg aku buat ni adlh yg terakhir, takut mati... Bg aku perjuangan melahirkan zuriat adlh atr hidup & mati. Terasa dkt sgt dgn kematian. Sepenuh pergantungan waktu tu adlh pd Allah..huhu.. aku pernah menginginkan mati syahid (walaupun syahid kecik) & slh satu dr nya adlh mati ms bersalin kan. Tp aku doa sgt2 aku dipjgkan umur sbb takut mati dgn amln yg terlalu sdkt & byk t'jwb yg blm aku selesaikan kat ats dunia ni kan.. Doa2 Allah masih bg aku peluang utk melangsaikan htg dgn Nya & dgn org2 yg mempunyai hak terhdp aku... Tetiba rs sayu...

.......................................................................

Aku mmg MC straight dr 3-6/3/09 tp hr ni aku dtg opis gak kul 10lebih. Baring2 kat umah still rasa sakit kepala. Smlm ke klinik, blknya tdo sampai sakit bdn2. So hr ni kena kua tgk dunia lua sket. Ok sket aku rasa. Maybe sbb aku jenih suka bejln, dpt kua hilang sket sakit..hak..hak..

Pg td tlh jd mak tarzan dgn Hakimi yg byklah songehnya. Sehari dua ni akulah nguruskan dia sbb kua lewat dek mc nih. Abah dah kua awl. Walaupun Hakimi bgn awl still ke tadika lambat sbb nak mandi punyala byk alsn. Aku pun takdela rushing bagai sbb tak brp nak larat nih.

Spjg duk umah tu sempatla mendobi, basuh bj bb (ei, cute sgt tgk bj kecit tu dgn mitten & booties.Semua colour tak brp nak match sbb beli asing2..hak..hak..halal lah kan.Teruja la nih nak ada bb kecit lg setlh berehat dkt 5thn ni..he..he..). Dah ada 1 plastik itam bj & selipar Hakimi yg dah tak muat utk simpan kat kg. Umah che jd stor..he..he..Bwh tangga jgk dah berlonggok dgn brg2 yg nak dibawa blk. Sakan tu sbb nak duk kg dkt 2 bln lah katakan - Brg2 keperluan bb, buku2, cd & menan Hakimi.

Hr ni dtg opis utk siapkan stat. kataloging & discuss dgn bos apa yg patut. Mungkin blk awl sket utk kms baju2 lg. Esok akn bertolak ke kg jam 7pg, InsyaAllah. Doakan perjalanan kami selamat ya.

For sure aku akn rindu dgn blog & tenet nih..he..he..boleh lps gian surf kat henpon jela gamaknya. Tp mahal, kjp je dah tinggal brp hengget kredit aku. Ntah sempat ntah idok ye. Nak melayan abe Hakimi & bb tu kan ;)

Sekali lg, mohon maaf pd semua yg mengenali. doakan semuanya selamat & dipermudahkan-Nya. (Emosi: berdebar, excited, takut, & mcm2 lg...)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...