Sunday, March 29, 2009

Catatan kelahiran II

Sambil siap2 kat labour room sempat call abe & che.Kul 5 msk labour room,5.30 dah start skt kuat.Sib baik Hakimi ok duk blk menunggu smtr abh tmn ummi.Che&mek tunggu sblh tabir sbb kesian & gerun tgk aku meneran.Bila rs nak meneran sgt aku suh abe panggil misi tp ms tu br 8cm.Dr suh mengiring dulu.Kali ni rs lg skt,maybe sbb msk air & tak guna ubt thn skt langsung.Dulu sedut entonoks.Bila dah skt sgt tu kuat jgk la suara bc doa,mengucap..ee..ngeri bila diingat2.konpem thn dpn tak nak bsln lg..he..he..Kali ni lama jgk push,5x rasanya.6.06ptg lahirlah siputeri tu.Nak habih nafas & nak give up tp sib baik misi & dr duk bg smgt.Abe sempat videokan kelahiran Adnin sbb dia duk sblh je.Aku tak pgg tgn dia sbb dr suh pgg dua blh kaki.Malu lak tgk aku duk mengerang sakit tu.Alhamdulillah sume slmt.Kena 3 jhtn.Mulalah detik berpantang...
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...