Wednesday, April 8, 2009

Terkini

Skrg ni aku tgk sok sek sok sek diserang selsema.Adnin pun dah seminggu lebih berhìngus,idung tesumbat..siyan sungguh kat dia.Patutla asyik rs seram sjk,nak diserang virus influenza rupanya.Siap ada btk jgk tu.Ujian sket pntg kali ni.
Adnin mcm abgnya dulu jgk,stail tdo siang mlm bejaga.Dia tdo dgn che,aku lak abg Hakimi conquer.pntg takde dlm blk,kalau dia sdr trs cr aku.kalau mood ok bolehla tunggu kat sblh ms aku susukan Adnin.Kalau tak ala2 nak meraung la suh aku tmn dia tdo.Sib baik lps sminggu tu dah sihat sket.tp pnt jgklah bgn buat susu,sln diaper.Nak bgn menyusu Adnin lg setiap sejam.Alhamdulillah kng sikit je.Doa2 cek sbln nanti dah ilang semua.Skrg dah 3kg.
Aku start ngurut & betungku start hr ke 14 utk 5hr.Tegedik2 menahan sakit kulit & pns tungku tu.
Abe lak blk 2minggu sekali.Ms dia ada rest sket aku,Hakimi merap kat dia je.Tp bbrp hr ni dah geng dgn tokku.Sjk Adnin lahir mkn nsk nak bersuap je.kena jg2 jgk bila duk cuit2 adk tu,kdg2 ksr jgk.
Duk menghitung hr hbs pntg lak ni ;-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...