Saturday, April 25, 2009

Dah nak mendeka ;-)

Smlm khatankan & cukur rambut Adnin dgn sepupu ayah.Ngeri jgk tgk mata pisau tu tp skjp je prosesnya tak sempat tgk btl2 pun dah siap.lg pun concentrate kat adnin,bg susu & peluk takut dia nangis.nangis jgk kjp.
Mak sepupu tu pandai cukur rambut,so mtk tlg dia licinkan.Adnin botak kat dpn,blkg byk jgk rambutnya.Tak cantik camtu,botak abis br cute..he..he..Lgpun dia dah start ada cradle cap.Aku,abe,che,ayh sume jenis gerun nak buat sendiri,takut luka kepala.
Aku pun dah lps 37 hr,dah bkk pntg sket bab mknn nih.Tambah2 ada psr pg jumaat kat kg aku tu,byk la segala mcm mknn.Sampai skt perut dibuatnya.Selera aku boleh thn jg.Asyik lpr je.Nampak gy mmg ketatla kain2 tu.Barut perut pun tak sampai 40 hr.Pns ragi&air limau nipìs tu effect pusat la pulak.daku dah ode barut avon.besungguh2 takmo perut muncit..he..he..nak kena krgkan strech mark bagai,harus ber'Mior' lak ni.Rs nak g gunting & iron rambut.Update imej sket.Maklumla dkt 2bln jd mak dara pingitan..hak..hak.Byk la plan nak hbhkan duit kan.Adiah kat diri sendiri.Tingin nak adiah glg mas,cincin bagai tp berangan je la..sapela nak bg kan..
Hr2 jd penonton setia Dr mata arissa.dah kije tak merasa la tgk drama mcm2.jadual dah berubah la bila ada sikecit ni.mula2 musti rs kelam kabut jgk kan.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...