Monday, April 20, 2009

Adnin II

Pe'el Adnin,suka sgt menggeliat siap dgn sound effect mendengus2.Time nyusu lak tak sbr2,sibuk masukkan tgn dia.Kalau tak dpt latch dgn btl mulala merah muka menangis.Nangis lak stail meneran.Kalau susu byk time let down member marah jgk tp isap sampai tesedak jgk.Che kata boleh tahan bekeng ni.Ms aku ngandung dulu mmg bekeng sket..he..he..mangsanya hakimi la kalau wat perangai ngengada tu.Teruk tul ummi nih.
Satu lg lawas btl bab buang angin & air bsr,volume power lak tu.Selalu je buat ummi & tokku tekejut.Jd bhn gelak kami lak.Ish,buatnyer lagu tu lg kat nursery kalah bbboy gamaknya..he..he.
Tak dpt bejangok lg.Ummi recycle bj2 abg hakimi je.Tgk cam bbboy,ditambah dgn botak kat dpn..he..he..Byk jgk dpt adiah bj.Rasmi bila htr nursery lah kot.
Hopefully bila ummi msk kije nanti Adnin tdo elok2 lah time mlm ya.Kalau tak melelong lah..mata pun cam panda dah ni B-).Biasala brnk kecik kan..slmt tinggal tdo lena yg pjg.Tp ada baik jgk dia tdo siang,ummi leh wat keje.Kalau tak kena buh dlm pouch ler.Tak sbr nak ber'bbwearing' lak.Cloth diaper pun takleh rasmi lg,bsr lak cutting dia utk bb ummi yg kecit shomel nih.Skrg guna diaper cap tesco sajork,low maintenance ank dr ummi stkt ni ;-).Mana yg dpt jimat,jimatlah kan.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...