Monday, July 6, 2009

Eppy besday & ahli br

2/7 bergelar besday girl. Thanks to abe for the wish seawal 1/7, 10.55 mlm.Dpt mms Slmt hari jd upin & ipin :) Esoknya ms log-in nak msk ofis tertera slmt hari lahir kat e-warga. Senyum sensorang. Ingat gak e-warga kat besday aku..hak...hak..ms masuk internet banking bimb pun wish happy birthday gak. Thanks pd kwn2 yg wish thru ym & FB, jg kat forum.


Wishlist utk adiah besday beli sendiri .. ngeh..ngeh :

1. Kek besday marbeles - abe dah beli tp nak yg besar leh wat acara ptg kek..he..he..

2. Deep freezer kecit - utk stok hasil tenusuku

3. Purse - dah koyak kulit dia

4. Kasut - kena potong tumit yg tinggi tu

5. Jubah / blouse oren- boleh pakai kat Hari Susu Ibu bln dpn

6. Tudung - byk tdg lama nak kena ganti dah berbulu2 kainnya

7. Set Mior & Glyco

8. Cincin

Amboi! byknyer..ada nak sponsor?..he..he..Yg penting no.2 je, yg perlu no.5, yg lain2 buleh tangguh je ;)

Ini ahli baru kat umah. Bulehla tenet kat umah. Biasanya tenet time ngepam tgh2 mlm tu. Wajib jenguk susuibu.com ler & blog. Ni br post dr umah. Tekedek2 jgk line nyer. Buleh baring2, wat air & jenjalan dulu baru kua link nyer.

Hr ni EL kerna ank bjg ku dmm. Subuh td sejuk keta2. Jamah dahi takde pns sgt tp merengek tanak g sekolah. Bb htr ke taska sbb cdg nak kua & kms umah kunonnya. Siyan je tgk dia tdo elok tu. Lps htr dia, bwk abe kimi g klinik. Tonsil dia dtg lg. Dah lama tak kena. Call cikgu taska nak bgtau suh bg ubt homopati kat bb. Cikgu dia ckp ngamuk sakan. Lps mandi br ok dan tdo. Kembung perut katanya. Idung pun mcm nak hingus blk. Smlm g umah bbsitter abe kimi. Minum susu tak ikut time. Ummi lak minum teh & mcm2. Tulah kembung gamaknya. Mlm td nangis beria gak sblm tdo. Ummi tak cek lak perut dia. Siyan Adnin ku.

Byk nak cite tp kena cari masa. Byk n3 duk dlm word & draft tak tersambung2. Nak kena msk siap2 sblm amik ank dara itew. Nak kena kms kat bilik ats sket. Kenapala ku mls terlampau skrg nih...yg ku rajin basuh bj je...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...