Friday, July 2, 2010

Eppy Besday to me


Backdated n3 tp buh date 2 Julai jg sbb konon2 post semasa hari kejadian..ngeh..ngeh..skrg ni ku hanya pembaca blog tegar bkn penulih blog tegar :P

Sweet besday gift dr hubby. Bukak laptop kul 4 pg tu kua wallpaper ni ;) Adiah dah dpt sehari awl, abe banje kfc tp dek ngantuk amat mlm tu terus lena sampai pg. So boleh breakfast kfc di hari lahir..he..he..Jumaat tu ku cuti nak kemas umah sket. Kak ipa sekeluarga nak dtg htr anknya dpt masuk USIM. Happy sgt family dr kg nak dtg. Tetamu bawa rahmat kan :)

Cdg mcm2 nak buat. Nak g ngurut lah, facial lah sempena besday, nak htr servis s3 lah dll. lg. Sudahnya sempat kemas umah je, rehat2 sambil online & pumping. Alhamdulillah dpt 6 botol (2.5oz-4oz). Kalu duk umah output byk sket, maybe sbb gumbira..he..he..kat opis tak gumbira ka?? ibu2 jwb sendiri lah ya ;)
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...