Wednesday, January 14, 2009

n3 tgh mengantuk

Setelah hr senin wat peel pagi2, masa blk keje ptg tu Hakimi dah ok. Aku amik lambat skrg dkt 6.30 br amik sbb mls stuck dlm ukm kalau kua kul 5.30-6 tu. Time student pun kua kelas dgn bas2 tu kul 6lebih gak b leh kua dr ukm. Aku hangin kalau stuck dlm ukm ni. Baik duk ofis wat keje lg @ ilek2..he..he..

Hakimi behave je ptg tu. Siap ckp tanak g tmn sbb gelap. Pastu sikit2 panggil2 aku tp dgn nada yg sgt la loving. Boleh cair kalau tgh marah tau. Terubat stress ummi pg tu..he..he..

Pg maghin lak mood dia ok. Baik je. Smlm ummi dah pesan mandi awl, tanak nangis mcm pg senin tau. Dia jwb "baiklah" & siap janji lg. Ummi pas kat abah bab mandi & pakaikan bj. Siap suh abah dukung tu. Dgr duk gelak2 je dgn abah dia. Nak pakai bj sukan lak.Lyn je la walaupun hr sukan hr rabu. Singgah beli nsk lmk & donut lg tp kena blk umah pulak sbb dia pakai selipa ‘kawin’..he..he..dia ckp takpe je nak g sekolah terus tp aku takut ada kwn2 gelak lak kat dia pakai selipar sblh lain.

Isnin ptg tu sgtla letih ms balik umah tu. Bb lak asik mengeras je. Sakit pinggang, kebas blkg, mcm2 lah. Masak pun sampai uh ah uh ah sound effect sbb letih & sakit bdn rasanya. Abe pun perasan ms mkn aku lain mcm je kan. Jln pun mcm lps pantang je. Naik tangga lg la slow amat. Sib baik abe paham aku tak brp ok kot. Dia offer nak beli lauk kat psr mlm. Aku msk nasik je. Alhamdulillah…

Sungguhla ngantuk amat nih! behnyer kalu boleh zzzzz...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...