Monday, April 21, 2008

Terunaku

Ttg adik :
- ayat favorite kenapa ..kenapa..kenapa…walla! jenuh ummi & abah nak jwb mengikut standard bdk tadika..he.he..kdg2 kua gak jwpn2 auta…ekekeke..cth: kenapa dia besa? jwpn: sbb dia tak kecik la..tu bila dah byk sgt soklan2 kenapa
- suka gak tanya dia kenapa itu, ini...kemain la jwb sebab bla..bla..kdg2 jwpn tu tak relevan pun dgn soklan..muahaha...
- favr. cerita ultraman mebius & brothers. Hr2 nak tgk 'ocomen byk'
- abah dah cuba tuka susu dr neslac madu ke nespray biasa lak sbb katanya beza harga 20hengget tu. Nampak cam dia minum je. Masa bg susu soya hr tu dia tak nak. Dah sebati dgn susu lembu kan..ngeh..ngeh..ngeh..
- favr. lauk kicap & telur. Senang bela..muahaha..kdg2 je nak ayam
- favr. sentence nak ayam..nak ayam..nak ayam betina..nak ayam jantan..selalu sgt sebut tu tak kira masa..nape ntah..tak dpt kenal pasti puncanya
- word huduh yg selalu disebut time peel come dtg bon**t. eeei..geram btl! Pns telinga mendengarnya
- dah membahasakan diri dia ‘adik’
- suka buat aksi2 funny. tataula kot dia ada sense of humour sket mcm ayah aku. Keletah itulah yg menghilangkan tensen, serabut jiwa ;)
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...