Thursday, July 17, 2008

Dmm

Oh! nampaknya virus itu berlegar2 tak pergi jauh lg. Hr ni aku lak dmm. Blk smlm dah rasa sakit tekak. Ditambah alah dgn habuk kat rak2 buku tu + ada staf yg tgh dmm selsema, batuk. Aku ni krg antibodi sng sgt nak terjangkit. Waktu rehat td tdo sat & amik panadol sebijik.

Alhamdulillah adik dah tak dmm smlm. Batuk2 & hingus je ada lgi. Dia pun makin ceria & cergas. Mulut pun makin becok pot pet pot pet. Aku saje nak ngetest dia. Peyut aku skrg ala2 bunc** dah..huhuhu..ala2 peknen sebln 2 gitew. Kalau berisi adk hakimi ok gak..hak..hak..ni kalau berisi lemak je..hadoi..krg keyakinan diri..ngeh..ngeh..saje aku bgtau dia ada bb dlm perut ummi ni. Dia kata "taaak la. Ummi mkn byk la tu. Ada nasik je dlm tu". Berkali2 duk ckp aku mkn byk, ada nasik..muahaha..siap pgg2 perut aku utk konpemkan ada nasik je dlm tu.

Doa aku kalau takde rejeki keje kat kelate, Allah bagi rejeki bb pun ok gak ;)
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...