Wednesday, July 16, 2008

Peristiwa dmm

Gamba2 gelap sket. Dmm bermula 2/7, pastu dah ok sket.
10/7 dmm kuat balik sampai skrg masih on off.
Kat pc tgh main games tp tetdo lps mkn ubt.
Time dmm 39 darjah celcius tu nak tdo ats riba je..huhuhu
Mulut merah sgt & mcm bengkak sikit dek suhu bdn yg tinggi tu.

Mlm td pukul 11 dmm start balik mula dr suhu 37.1-38.8. Duhai adik..cpt2 lah sembuh..siyan adik..keletah pun tidak secergas biasa..Ummi pun berhati walang dibuatnya... Ragam & pe'el boleh tahan menguji kesabaran. Maaf sgt2 bila ummi tak terlayan bila ummi pun rasa penat jiwa raga nih. Apapun ummi yakin Allah akan sembuhkan adik soon.. Ummi doa selalu..Amiin.. Bak tertulis dalam buku Cinta luar biasa di alam rumahtangga, amalkan selalu doa ini dlm apa jua keadaan yg menguji hidup kita seharian...

رضيت بالله ربا وبالإسلام دينا وبمحمد نبيا ورسولا

Aku redha Allah sebagai Tuhanku dan Islam sebagai agamaku dan Nabi Muhammad sebagai Nabi dan Rasulku


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...