Friday, March 12, 2010

Surprise gift for Diari Nick Hakimie follower

Masa buat Diari Nick Hakimie Giveaway tu dpt idea nak bg gift kat follower pulak ats penghargaan kesudian menjenguk Diari Nick Hakimie & berkawan di alam maya ni.Ingat nak bagi tudung yg bakal dijual kat Cloth 'd' Nz tp sbb ada mslh teknikal sket, so tukar ke hadiah buku jgk. Eloklah sempena pesta buku bln 3 ni kan..he..he..sebuah buku walaupun harganya murah tp ilmu di dlmnya lebih mahal dari segala..ewah. Pada yg bertuah, selamat membaca kepada >Saya tahu Rozy mmg suka membaca kan ;) Bukunya adlh :

Elok sgt lah kerna Rozy juga dah berkeluarga..he..he..tema bahagia sajer ;) Rozy, meh email almt kat che' no :)
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...