Saturday, September 26, 2009

Coolababy CD Giveaway



Best giveaway nih! sbbnya ku pantang tgk cd, ada hati nak tambah lg walaupun stok dah kira cukup ler. Alaa..mcm baju la kan, dah penuh 1 almari pun asyik beli br lg..he..he..

Giveaway nih anjuran mommy Sarah Rahim .Kwn2 yg berminat nak join giveaway @ nak beli CD (ewah, promote lak) sila kelik kat gambar2 di ats ya. Aku dah guna CD ni. Infact ni jenih cd 1st yg aku beli. Performance bagus cuma batch lama PUL dia kasar sket, yg baru2 ni dah lembut. Yg baru aku guna AIO. Ramai yg guna cd coola ni sbb ni atr termurah & performance ok.

Ramai yg dah join giveaway ni. Doa2 bertuah la ya ;) tgh kumpul legging utk adnin gak ni. Bestnyer kalau dpt free kan ..he..he..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...