Thursday, September 17, 2009

Hadiah & Kurma dll.

Ku tempek hadiah dr Rozy. Sukaa sgt dpt ni. Bertambah2 sukaa sbb dpt extra beg manik2 yg comel lote itu (hijau warna kegemaranku ;)), sticker I love breastfeeding & kad raya. Tak sempat raya aku dah bwk beg ni gi opis. Rasa very the ladylike & sopan gitew..hak..hak..Baju pun padan sgt, boleh pakai kat umah mertua sbb lengan pjg.

Thn ni wat 'biskut' raya yg ni je lah. Ni versi testing. Resepi dr blog Kak Pah (pengetua tadika ank aku). Bgtau abe psl resepi tu, terus dia suggest suh cuba. Sesuai amat pd aku yg mls nih..he..he..thn sblm ni wat cornflakes madu tu.Cari resepi yg plg sng ;) Yg ni bkn shj senang tp berkhasiat. Cuma rasa coklet putih ni kdg2 lain sket. Tak cuba lg coklat biasa. Lupa nak goreng badam lak, terus taruk camtu ja. Kes tak refer resepi blk la ni. Masa tgh2 prepare nih Adnin nak tdo lak, so misi diteruskan oleh abe ..he..he.. bhn2 byk lg, sambung kat kg la kot. Ajk ank2 buah abe buat sama :)
Aku sbnrnya tingin sgt kat ni
dan ni kat Butik mumsdreams tp rege dia raatuus RM wei. Doh namo lg butik kan :P. Kalu ada duit lebih lps raya harus ku rembat gak..heh..he..nafsu2. Tak selesa pakai bj kurung nak angkat2 time ngepam (alasan nak baju baru la tu)

Brg2 balik kg tak kemas apa pun lagi. Selalu last minute.Pastu kalut la. ni bertambah brg utk sikecit. Takpe2 be cool...



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...